podNosnik

To nie jest graffiti

z16412920AA,Mural-powstanczy-na-Greenpoincie

Zapraszamy do wysłuchania przedostatniego odcinka podNośnika przed wakacyjną przerwą. Gościem audycji jest dziś Rafał Pisarczyk, który ostatnimi czasy w metropolii nowojorskiej namalował kilka murali.

  1. Graffiti kojarzy mi się z chuliganstwem i wandalizmem, coraz czesciej postrzegane jest jako sztuka :)

  2. Widzialam ten mural i zastanawialam sie jak doszlo do jego powstania.. Teraz juz wiem ..Dzieki za fajny odcinek. Rafal wielki szacun..Pisz o terminach wystaw, muralow na ponosniku chetnie podjade. Pozdrawiam.

  3. Fajny ostatni odcinek :) znam gościa jest naprawde artysta w sumie to bardzo dobrze znam jego cała rodzinkę :) mały jest ten świat

  4. Bardzo fajny odcinek! Moze by tak wiecej historii Polski na murach Nowego Jorku?!

  5. Bardzo interesujaca audycja. Slowo mural nie bylo dla mnie obce , lecz po wysluchaniu audycji jest juz wiedza kompletna. Redaktor podcastu winien obowiazkowo ponownie zaprosic Rafala i za posrednictwem podcastu bedziemy mogli dalej poznawac jego dalsza artystyczna kariere w metropolii NY i jej okolicach.

  6. Wakacje naczelnemu podcastu oczywiscie naleza sie i mysle , ze wszyscy sluchacze zgodnie to potwierdza . Mysle , ze beda w terminie umiarkowanym i nie beda trwac dlugie tygodnie. Podobno najlepszy jest wypoczynek aktywny , wiec radze …. zabrac na wakacje redakcyjny mikrofon.

Skomentuj